2017. ápr 15.

A Mandiner elmehet a picsába

írta: Don Diego de la Vega
A Mandiner elmehet a picsába

Ha már itt blogok az indexen, akkor miért is ne lehetne ilyen profán címe, egy egyébként tényleg indulatosnak szánt jegyzetnek. Belefér. Szó, akkor megismétlem: az eddig jobboldalinak tartott Mandiner - amit mellesleg kedveltem - elmehet a picsába.

Ezzel nagyjából a bejegyzés végére is érhetnénk - a lényeg, hogy dislikeoltam őket a Facebookon és még (rábeszélés hatására...) ugyan a következő napokban olvasgatom az írásaikat, de csak olyan magam megerősítésére, hogy tényleg faszok lettek.

Nade miről is van szó, mitől akadtam ki? Stumpf András már néhányszor kiakasztott a rendkívül polkorrekt faszságaival, aztán az elmúlt hetekben csomó nekem nem tetsző (értsd kormányellenes) írás kezdett feltűnni egyre-másra az oldalon, és végül ma este megint Stumpf volt aki nálam betette a kaput. És kaput. ( betette a kaput és kaput. - Höhö micsoda szóvicc :P )

Írt arról ugyanis a Ripost-Origo-888 jobboldali szenthármasság (és a legfogyaszthatóbb jobboldali tartalmak is egyben a felsoroltak, ez inkább szegénységi bizonyítvány - a szerk.) hogy Gulyás Márton homárok  melegek részére fenntartott oldalon van megtalálható - rendőrzsargonnal fogalmazván. 
Oda jár ahova akar, nem érdekel, hangsúlyozom előre a gyengébbeknek. 

Aztán Stump kolléga gondolom némi borozgatás után megírta a facebookra erről a véleményét, hogy márpedig a "médiaműhelyek szarból épült vára."  Szó ez csak a casus belli volt nálam, az utolsó csepp a pohárban amikor végre elhatároztam, hogy nem kínzom magam tovább a Mandinerrel a Fb-on és kattintás formájában is már csak néhány napig. 

A véleményemmel nem vagyok egyedül, mások is hasonló állásponton voltak a témában, - persze nem mindenki volt aki cigányozni jött oda (Orbán Viktort persze, polkorrekt módon) 

Szóval Stumpf úr, a polkorrekt faszságaidat a jövőben tartsd meg magadnak, legalábbis engem már nem érdekel a dolog. Rajcsányi Gellért főszerkesztő meg elgondokodhatna egy kicsit, hogy most akkor mi is van: hirtévésedés és komcsi kattintókat akar helyettünk, vagy mi a fasz?

Szólj hozzá

Mandiner Stumpf András Gulyás Márton menjen a picsába